Mål och delmål

Ja, som jag skrivit tidigare så hade jag börjat fila på en mål och delmålslista och här kommer den...

Jag har dock tvekat i publicarandet av vissa mål för det känns för avslöjande men, sen får jag tänka - ni som läser (främst familj) är ju inte dumma - ni ser ju hur jag ser ut och då kan man ju räkna ut en hel del utan att ha exakta siffror.

Jag har även länge tänkt på om jag ska avslöja min vikt för er, men kommit fram till att jag skäms alldeles för mycket för att berätta. Jag vill berätta, men jag vill inte att ni ska veta.. Make sense?? Haha...

Men om jag nu uppnår mitt mål så kommer ni ju veta hur mycket jag gått ner, eftersom jag rapporterar i "minussifror" och lägger ni då ihop 1+1 så kan nog de flesta förstå hur illa allt varit.

Jaja. Delmålen var det ja...

Mål och delmål Uppnått


Minus 10 kg 2011-09-07
Minus 20 kg
*Hemligt mål*
Minus 30 kg
Studentklänning
BMI under 30
Magmått under 100
1 meter mindre
Målvikt 74 kilo!!!


Så nu vet ni en del i alla fall..

Studentklänningen hoppas jag att jag den en dag får på mig igen....
För ett par veckor sen satt det såhär:

Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin

Heja dig! Och jag vet exakt hur du menar med vikten, jag skulle inte heller vilja berätta hur mycket jag väger fastän det egentligen bara är en siffra.. Jag önskar att jag fick motivation till att ta tag i det här med hälsan men den finns inte någonstans. Jag skulle t.ex. vilja väga under 70 kg, men trots att det bara är några få kilo för att nå det målet känns det så långt borta (vilket det inte är egentligen, men som sagt utan motivation är det svårt) :P



Blogg: http://jsantinelli.blogg.se/
2011-10-05 @ 22:54:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback