Tillbaka

Nu kommer jag alltså tillbaka...

Det har gått ett par veckor sen jag var här "på riktigt".
Ska nu försöka komma hit varje dag och skriva om hur allt går med mat, vikt, motion och så vidare.
Kan ju berätta att jag idag ligger 14,4 kilo minus!! Detta sen 25:e maj...

Men jag gick ju ner 6,1 kilo med lchf (men sen gick jag upp två - så 4,1 kilo minus), därefter bytte jag diet. Detta var den 16:e augusti. Sen dess har jag gått ner 11,3 kilo. Så 11 kilo på mindre än två månader...

Det går bra nu.
Bara så ni vet!!

Uppdaterar ikväll om vad som ätits under dagen! Dock kommer jag inte redovisa något kalori-innehåll då jag vill slippa tänka på det sättet. Jag vill bara kunna leva, och äta det jag vill om än lite mindre portion än jag åt förr.
Men fortsätter jag som jag gjort hittills så ska det nog gå bra!!

Vi hörs ikväll!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback