Bloggpaus?

Ja, nu har jag inte bloggat på flera dagar. Det har inte blivit till bara. I lördags var vi i alla fall i Katrineholm och firade jul med Linus pappa Håkan, syster Elin och bror Johannes. Samt Håkans sambo Kristina. Där sov vi över till på söndagen...

För övrigt så tror jag att plutt har kommit in i nån konstig period. Han kan vara riktigt gnällig fram på eftermiddagen/kvällen. Nästan otrösligt gnällig. Han har ätit, har ny blöja och sov för en timme sen så han borde inte vara gnällig på grund utav något sådant. Oftast har det i alla fall löst sig efter en stunds närkontakt och nappsugande att han somnar och när han vaknar igen är han sitt gamla vanliga jag.

Idag ska vi träffa en hel armé med folk. Först och främst någon som Fridolf ännu inte träffat - nämligen moster Ragnhild (min syster) som bor i London! Hon landade igår kväll i Sverige för att fira jul i Örebro. Och idag ska alltså Fridolf få träffa henne för första gången. Men resten av armén består utav mormor (min mamma), moster Karolin (min syster) och morbror Fredrik (Karolins man) och deras 4 barn (Frills kusiner). Så det blir en hel del folk.

Bild från vår "första jul"

Pappa Linus och son Fridolf!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Två stiliga herrar minsann. Mina ättelägg.

2010-12-21 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback