Sovande bebis


Fridolf 7 veckor och 3 dagar gammal!

Idag hade vi tänkt åka till Marieberg och Bauhaus för att hitta en sak till duschen. Sen ska det också handlas lite mat till hemmet. Det börjar bli lite uttömt i kyl och skafferi. Och det verkar som om vi får sällskap av mormor Kristina. Kanske blir att fixa nån julklapp också!
Men jag sitter just nu och ser på en liten bebis som sover. Han gör både läten och grimaser i sömnen och är hur söt som helst! Det är nästan så att man inte kan sluta titta - jag skulle kunna ligga en hel dag och bara titta och lyssna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

babyproffsen :)

2010-12-07 @ 15:19:04
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Farmor

När du inte orkar sitta och titta, lyssna så kan jag lösa av. Han är ju så otroligt underbar. Jag som tyckt att folk är lite fåniga med sina barnbarn!! Nu vet jag: Barnbarn är jordens salt!

2010-12-07 @ 18:11:22
Postat av: Anonym

När du inte orkar sitta och titta, lyssna så kan jag lösa av. Han är ju så otroligt underbar. Jag som tyckt att folk är lite fåniga med sina barnbarn!! Nu vet jag: Barnbarn är jordens salt!

2010-12-07 @ 18:12:08
Postat av: Råris

Vilken fin och fridfull bild...

När dom små liven sover så där blir man nästan gråtfärdig... Kram

2010-12-08 @ 07:58:16
Postat av: Mica

Men gud vilken gosig bild!

2010-12-11 @ 21:22:20
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback