Krämpor och annat kul

Så, nu har jag kommit så långt in i graviditeten så att vissa krämpor och känningar träder fram ganska regelbundet.
Till en början har jag den senaste veckan känt av ganksa mycket halsbränna (dock försvinner den hittills ganska bra av ätande av 2 Rennie-tabletter), illamående-attacker som jag inte får någon förklaring till när och varför. Jag blir bara helt plötsligt illamående och det håller i sig i kanske 20 sekunder och sen är det borta.
Det sista jag vill nämna är att jag känner mig mer och mer otymplig för varje dag som går... Jag har svårt att vända mig på natten, jag har vissa dagar svårt att böja mig ner (för att knyta skor till exempel) och mer därtill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback