Semester

Eller, jag har ju egentligen haft semester sedan mitten av Juni men nu har även Linus semester så nu är det dags att dra igång semestersysslorna!!
Vi började egentligen i helgen då vi var en tur till Katrineholm och Söderköping. I Söderköping åt jag förmodligen den dyraste glass jag någonsin kommer äta... 115 kr. Men himlans vad gott det var! Det var för övrigt vår lunch den dagen:D. Ingen annan mat eller föda kunde ta sig ner efter att magen fyllts med glassen.

I morgon bär det av till Söderhamn för några dagars slappande:D.

Kommentarer
Postat av: Jannika

skönt att någon ser skillnad också! haha:P börjar tro att jag är galen:P



Tack för gissningen!!:D

2010-07-19 @ 13:43:12
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback