Visning

Imorgon är det dags för visning av vår lägenhet...
Och jag bävar för det. Det är så konstigt när det kommer in en massa främmande folk och tittar på ens grejer.
Jag vet att de flesta kanske inte snokar BLAND våra grejer men det är ändå en mysko känsla när folk går omkring i ens möblemang.
Linus och jag bestämde att det ändå är bäst att jag är hemma då en besiktning av lägenheten kommer ske efter visningen. Då kommer bovärden kolla skicket på tapeter, golv och allt annat typ. Vi är medvetna om en del skador (så som rivmärken Conan har skapat i sovrummet) och då tänkte vi att de kan vara bra för bovärden att veta att vi ska reparera dom skadorna. Och sen är det skönt att höra om det är något bovärden ser som vi inte ser... Utifall det är något som kan åtgärdas av oss.

Jag har under dagen idag plockat och städat lite så att det ska se bra ut när visningen är, trots att folk egentligen borde strunta i om man har stökigt eller inte. Så nu är disken diskad, kläder och sådant invikt i garderoben (ok, där ljög jag, jag SKA göra det), ordning bland papper och brev, tvättkorgen nästintill tom och i soffan ska kuddarna läggas i ordning - men det gör jag i morgon!

Kommentarer
Postat av: Reputation

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-20 @ 19:04:42
URL: http://reputation.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback