Kanske, möjligtvis, bara man tror det...

Jag börjar ana en växande mage även när jag står upp! Som jag sagt tidigare så har jag tagit bilder när jag står så att man ser magen från sidan och då har jag inte sett någon skillnad på de många av bilderna. Men nu tror jag att det börjar hända nåt...

Döm själva!

På första bilden menar jag att då är det bara min "vanliga" mage som syns.. Den som innehåller för mycket mat.. Den andra är tagen idag - innan jag ätit något, så den borde vara så liten som den kan vara just nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har du en rund och fin bebis mage :D

2010-06-16 @ 09:53:42
Postat av: ida

Tack! Vad bor du i nu? =)

Visst ser man att det börjar bli en gravidmage, mysigt!!

2010-06-16 @ 16:30:03
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Ragsi

det syns ju tydligt att det är en bäbismage :-)

2010-06-20 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback