Klart!

Då var allt klart i skolan. Fick mail om att jag fått ett nytt resultat registrerat och detta var alltså för det jag skrev igår, som inte var godkänt än. Eller det jag inte visste om det var godkänt eller ej. Känns nu ännu skönare än igår, för nu kan jag lämna skolan HELT för 2,5 månader framåt!! JIPPIE!

Igår och idag har förövrigt varit otroligt sega dagar... Jag vet liksom inte vad jag ska göra. Igår var dagen till och med så seg så att jag på eftermiddagen fick ta en tupplur. Under några veckor gjorde jag det varje dag för att bebis gjorde mig trött. Men den senaste tiden har jag inte varit så trött på dagarna utan jag har kunnat vara effektiv och aktiv hela dagen. Dock inte igår.

Och idag händer inte särskilt mycket heller... Ska dra mig ut till Kumla för att där besöka 4 troll och också hämta bebiskläder som vi får lov att låna till pysen. Därefter drar jag vidare till Hallsberg för att hämta pappan till pysen och sen blir det nog att åka hem och fixa middag till oss båda (eller oss 3 kanske?). Men just nu segar sig dagen fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback