Lite nervig

Jag blev lite pirrig i magen så här på kvällen för att i morgon planerar vi att åka till IKEA och börja inhandlingen till bebis! Vi börjar med grunderna så som säng, skötbord och allt som hör dessa två ting till.

Dessutom sitter jag nu och försöker planera hur vi skulle kunna möblera om här i lägenheten för att få plats med den nya familjemedlemen. Just nu ser det ut som om bebis får dela rum med kontor och en tv. Haha, kanske inte låter så bra men de flesta vet att i alla fall jag inte gillar planlösningen på vår lägenhet så då får det bli så här.

Vi (eller rättare sagt jag) kanske hinner ändra oss om hur möbleringen ska vara innan bebis verkligen är ute.

Kommentarer
Postat av: ida

Hur stor lägenhet bor ni i? :)

2010-06-12 @ 14:32:38
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v37

ahaa, vet inte rikigt vad det är för någon :P men säkert jätte fin :)

2010-06-12 @ 17:05:25
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback