Produktiva jag!

Idag har mycket hänt och gjorts...
Dagen började med barnmorskan (24 veckors kontroll), när jag sedan kom hem efter att ha skjutsat Linus till Hallsberg gick jag och la mig. Jag är inte bra på att gå upp så tidigt nu för tiden...

Därefter tog jag tag i några av de sysslor som var uppskriva på min "Beckas vecka" - lista.
Det jag gjort är att boka en stuga i Halmstad som vi ska bo i mellan den 2:a och 5:e augusti, kommer säkert bli mysigt!
Det andra jag gjorde var att prata med vår framtida hyresvärd FinFast och vi ska inom några dagar få hem kontraktet och skriva på det och så har vi lägenheten från och med den 16:e september! Super! Jag är laddad inför att få flytta!
Sen har jag även hunnit med idag att göra rent ugnen inuti, duschbrunnen har också fått en rensning (vi har haft en mindre översvämning varje gång vi duschat och dessvärre tror jag att det mest beror på att mitt hår fastnar i brunnen).

Vad har jag mer gjort? Nja, det kanske inte var så mycket mer. Borde diska men det kan jag göra i morgon:D!
Dock återstår det en hel del sysslor på listan som jag ska ta tag i under eftermiddagen eller i morgon!

Jo jag har också försökt boka tid för att få våra stenskott lagade på bilen... Har inte fått nån bekräftelse på någon tid men jag hoppas jag får det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback