Risken

Idag har jag underrättat min familj om att de slipper hjälpa oss flytta.
Planen ser just nu ut som följande: Vi får tillgång till lägenheten torsdagen den 16:e september och oturen drabbar då min familj som sorgligt nog har en resa planerad helgen den 17-19 som vi då tänkt ska bli vår flytthelg. Vi ska försöka luska fram lite annat folk som kan hjälpa till... Vi har i alla fall två som valt att dra sitt strå till stacken, Sanna och Tobias - ni vet inte riktigt vad som väntar er.

Sen får jag väl dra fram alla mina charmmoves för att få alla vi känner att hjälpa till med flytten... :D!

Helgen därefter (25:e,26:e) har jag beordrat (ska kanske be snällt?) min familj att vara städredo. Då ska denna lägenhet som jag nu sitter i städas... Jag har sagt att jag troligtvis kommer kunna hjälpa till med grejer som tvätta fönster, höga skåp i köket och kanske, möjligtvis garderober. Det som inte innebär en massa sittande på golvet eller böjande på ryggen kan jag hjälpa till med:D!

Och för er som funderar på och ställa upp säger jag bara - det går snabbare ju fler man är!
Så ställ er i led och hjälp en (stackars) gravid kvinna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback