Här ska ni få se...

Efter att två systrar kommenterade mitt senaste inlägg och sa att jag borde lägga ihop de magbilder jag tagit och visat för att se en möjlig skillnad dem imellan. Jag lyssnade på dem så här kommer en bild med alla magar på.


Om nåt har ändrats ser det nästan ut som om magen krymt. Möjligtvis att "upphöjningen"  har blivit längre och börjar högre upp...
Eller vad säger ni?
Ibland känns det som om jag bara inbillar mig att det finns nåt i magen men jag har ju bevis från ultraljuden så något borde ju finnas och växa i magen.


Uppdatering 15:11:
Jag har tittat in på bloggen ett antal gånger bara för att titta på dessa bilder och har nu kommit fram till att jag tror att magen har växt. Kanske inte nödvändigtvis på höjden utan mer uppåt... Svårt att förklara. Men så här kanske. Hade jag stått upp menar jag att magen istället för att växa framåt har vuxit närmare brösten. Och blivit större på det sättet... Eller vad tror ni?
Jag vill så gärna att magen ska växa sig stor (ja, jag kommer troligtvis få ångra att jag vill det när jag väl är stor som en valross eller liknande) och uppenbart vara en "bebismage". Jag vill visa upp för folk att jag är lite speciell och har en liten del av mig och en liten del av Linus inuti mig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lite syns det allt. Det tar dock vad som känns som en halv evighet innan det syns ordentligt. Sen helt plötsligt så smäller det till och magen växer massor på bara några veckor. Runt v. 25-30 har jag för mig att jag tyckte att det började synas på mig, innan kände jag mig bara pluffsig.

2010-05-21 @ 10:40:09
Postat av: Elin

Den växer allt sakta men säkert ;)

2010-05-21 @ 12:32:04
Postat av: Karolin

Bra, nu syns det jättebra.

2010-05-21 @ 15:33:14
Postat av: Micaela

Sådär känner jag också:P att det ser ut som att min mage krymper, men jag tror mer att den ändrar form bara. Sen är det ju sjukt olika från dag till dag också, eller vad säger du?

2010-05-25 @ 15:00:11
URL: http://babybaker.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback