Hur kommer det sig?

Hur kommer det sig att man blir så fruktansvärt "söndagstrött" (som jag väljer att kalla det)?? Har kroppen nåt inbyggt som gör att man, när man varit ledig både lördag och söndag, blir trött på söndagen?

Konstigt det där. Linus är precis likadan som mig. Söndagar är den dagen i veckan vi har som tråkigast (oftast) för ingen av oss orkar hitta på nåt och det resulterar i att vi bara är hemma, möjligtvis åker och handlar, men annars inte mycket som händer.

Nu när jag plugagr är det inte alltid man är i skolan varje dag måndag till fredag, som kommande vecka. Jag har inget att göra i skolan i morgon men trots det har jag ändå denna söndagströtthet där det känns som om kroppen gör sig redo för ännu en mödosam vecka av jobb och slit.

Jaja, bara en tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback