Plugg, shopping och party ikväll!

Haha, tänkte precis när jag skrev rubriken att jag nog inte varit på så många partyn och kalas på nästan alla år jag varit myndig som nu när jag är gravid. Vad jag menar är att jag nog varit på fler "vuxen-kalas" under dessa 4 månader med bebis i magen än under 4 månader i sträck under de år jag faktiskt varit myndig! Och ikväll blir det ett party till. Sanna har nämligen fyllt 21! Grattis, grattis!
Men det gäller att ta tillfället i akt. Snart finns det inte så mycket tid till att bara tänka på att ta med sig själv. Förhoppningsvis ska jag även komma ihåg att ta med bebis också!
Men, men, jag får leva upp till tesen "det går att ha roligt utan alkohol"!

Jaja, det var två andra grejer i rubriken också.. Plugg började dagen med. Måste läsa minst 50 sidor om dagen för att hinna klart med det jag ska läsa till på tisdag. Och sen har jag min distanskurs som det också ska läsas en hel del för. Men det tar vi i ett nafs ska ni nog se.

Shopping då? Jo så här är det. Idag när vi åkte upp på stan för att kolla en present till Sanna hade jag på mig ett par leggings, som oftast har varit väldigt sköna och lätta att ha på, kände jag att de inte alls satt skönt så nu har jag köpt ett par "gravid-leggings" och en "gravid-kjol" som är jättesköna! Har fått låna lite kläder av Karolin men det kan ju kännas skönt att ha helt egna kläder ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback