Sakta men säkert

Sakta men säkert fyller vi upp ett förråd för lillpysen (ursäkta alla mina smeknamn på bebisen men jag har inget jag direkt fastnat för så det kommer nog fortsätta vara olika namn varje gång han blir nämnd).

I helgen har vi ju som sagt varit i Söderhamn och jag måste säga att det var ett mycket lyckat besök!! Jag har sett Anders Södergren åka skidor mitt i soliga Söderhamn, och därmed fick jag årets första bränna på axlarna, jag har varit med om (för mig) årets första åskväder (för övrigt slog det ner i huset vi befann oss i), vi har utökat förrådet av barnkläder och vi hittade även en kaffefilterhåller (eller vad det nu heter??).

Här kommer ett litet bildregn på lite av det som hänt under helgen!

Vi börjar med Anders Södergren!


Kläder inhandlade på loppis (10 kr/st)


Kläder som Linus har haft på sig som liten bebis! Vi har fått lov av Aina (Linus mamma) att använda dessa på vår lille pys (där ser ni - ännu ett namn) också.


Och lite till från Aina:


Så nu har vi detta i klädväg till pysen :
  • 6 långärmade bodys
  • 3 andra bodys
  • 1 pyjamas (syns till vänster på sista bilden)
  • 2 mössor
  • 3 par byxor
  • 1 kofta
  • 3 långärmade tröjor
  • 2 set

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback