Sånt är livet..

Trots att jag har tonvis med skolarbete att ta itu med denna och nästa vecka känns livet ändå ganska bra. Jag mår bra! Jag mår mer än bra, jag mår toppen!

Trots att jag inte har nåt egentligt sommarjobb (mer än att vara barnvakt till Karolins barn, vilket förstås är väldigt roligt), trots att jag inte kommer ha den bästa av ekonomier de närmsta åren, trots att jag är tjock, trots att jag bor i "fel" lägenhet (vill flytta), trots allt detta är livet ändå rätt så bra just nu!

Jag har det bra! Jag har det toppen!

Kommentarer
Postat av: råris

Låter bra det!!! :)))

2010-05-24 @ 20:22:20
Postat av: rags

Jag vill oxa ha det sa..... :-)

2010-05-24 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback