Sista veckan

Denna vecka är den sista i skolan... Dock har jag som sagt lite grejer som jag ligger efter med så för mig blir det nog ytterligare en vecka med plugg men sen hoppas jag verkligen att det ska vara slut för tre månader framöver.
Sen till hösten ska det, förhoppningsvis, bli en femveckorskurs. Planen ser ut så här : 30:e augusti börjar kursen och den håller på till den 1:a oktober. Då håller vi alla tummar för att jag klarat alla tentor och alla uppgifter under kursens gång för tanken är ju att det 12 dagar senare ska dyka upp ett nytt ansikte i vår familj. Så jag hoppas pysen inte vill titta ut innan den 1:a i alla fall.

Och inte att förglömma.... Under dessa 12 dagar, mellan kurs och planerad ankomst, fyller en viss blivande mamma 23 år.

Och i sommar får jag öva ännu mer på att vara mamma. Dessutom flerbarnsmor. Men det kommer nog gå susen!

Kommentarer
Postat av: Gunnaralice

I like this site. Keep it up!

2011-03-29 @ 16:05:52
URL: http://gunnaralice.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback