Tankar som snurrar....

Det är ganska mycket som händer nu och borde hända nu.

Det är många tankar som snurrar i mitt huvud just nu...

1. 18/5 rutinultraljud
2. Hela maj månad - mycket att göra i skolan. Avsluta två kurser bland annat.
3. Bland allt i skolan, 2 stora skrivuppgifter (i ena ämnet)
4. Har skrivit in mig på vikarieförmedlingen här i Örebro. Borde "aktivera" mig så att jag kan jobba och därigenom får pengar.
5. Har egentligen inte tid att jobba då jag har tusen grejer att göra i skolan.
6. Jag har inget sommarjobba vad det verkar som.
7. Någon som har ett sommarjobb att erbjuda mig??
8. Behöver skaffa tvättmaskin och diskmaskin innan bebis kommer.
9. Vill flytta till en annan lägenhet innan bebis kommer.
10. Någon som har en billig, central lägenhet i Örebro att erbjuda oss?
11. Alla bebisgrejer som måste fixas... Det känns som om det är miljoner saker!!!
12. Ekonomin kring alla saker vi måste skaffa. Kommer vi ha råd?

Bara några av de tusen tankar som snurrar!!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Kolla först vad som finns här, bebisgrejer alltså. Vagga, bilstol, kläder, babybjörn, åkpåsar mm allt har vi...



2010-05-11 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback