Dag 2 - Min första kärlek

Jaha, då har vi kommit till dag 2 - min första kärlek.

Förutom alla gånger man var "starstruck" ("kär" i killarna i Backstreet Boys eller annat liknande pojkband) så kan jag avslöja att min första kärlek var en kille vid namn Axel. Vi träffades då tre klasser från tre olika waldorf-skolor skulle genomföra ett fältmätningsprojekt tillsammans på våren 2004, vi gick då båda första året på gymnasiet. Han gick på en Waldorf-skola i Norrköping och jag då i Örebro. En vecka tillbringade alla elever på en gård utanför just Norrköping... Vi bytte telefonnummer och sms flög fram och tillbaka och bara efter en vecka (tror jag) bestämde vi att han skulle komma till Örebro och hälsa på mig under en helg. Vi var ihop i ca 1,5 år men skildes sedan åt för att vi växte ifrån varandra.

Tagit kort på ett fotografi - därav den dåliga kvalitén.
Axel och jag på gården där vi träffades...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback