Dag 6 - Min dag!

Dagen idag består av en hel del olika saker... Hittills idag har jag fått besök av tre män (målaren, vaktmästaren och en man som skulle kolla ventilationen) SAMTIDIGT. Jag har fått ett sår på fingret efter att jag rev mig på låset i toadörren. Jag har ammat ett okänt antal gånger.

Jag har varit på bilprovningen för besiktning av bilen.
Och här hände nog det mest ironiska på hela dagen! Jag åker dit - självsäker på att bilen ska gå igenom och det verkar som om allt är bra på vägen dit. Jag checkar in och får inom 3-4 minuter komma in och besiktningsmannen börjar kolla bilen. Efter en stund är han klar och jag får reda på ett "fel" som finns på bilen - nämligen att vänster framlyckta är ur funktion!!
Vår bil är så pass smart så den varnar föraren på en display inne i bilen om något är ur funktion och detta hade alltså inte skett på vägen till besiktningen. Utan lampan valde att lägga av under själva besiktningen! Va fasiken då!
Men men, bilen gick igenom ändå. Vi ska bara se till och byta lampan innan nästa besiktning - alltså inom ett år!

Resten av dagen kommer nog bestå av en kort promenad till affären... Och sen bara slappa - najs!



Fridolf igår - på sin 1-månadsdag!



Kommentarer
Postat av: Farmor

Så fin en gosse, och stor har han blivit. Pussgurka.

2010-11-17 @ 15:20:23
Postat av: Frika

Där är han ju skitlik dig! :)

2010-11-17 @ 16:31:24
Postat av: Elin

Vad har du för dunder mjölk? Han ser ut att växa i stormsteg :D så himla söt är han med :D

2010-11-17 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback