278 dagar

#1 dag till BF

Idag har jag gått 278 dagar som gravid. Bara en dag kvar till BF... Dock känns det just nu som om bebis inte kommer titta ut på BF-dagen men nån känsla i kroppen säger mig att innan denna vecka är slut kommer vi ha en liten bebis hos oss!

Men det återstår att se i fall den känslan är rätt.

Idag har jag tänkt ta mig en liten kort promenad (typ 1,5 km fram o tillbaka - lagom för en höggravid kvinna) till Ica för att handla förlossningsgott. Har inte helt bestämt mig för vad jag vill ha men något kommer det bli.
Och om inte bebis dyker upp idag kan vi göra första strykningen i gissningslistan... Men vi inväntar morgondagen innan vi stryker ordentligt.

Bebis i vecka 13


Kommentarer
Postat av: Jannika

haha jag har verkligen ALDRIG sett det:P hahaha

2010-10-13 @ 08:05:53
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback