Check

# 2 dagar till BF

Jaha, då är man officiellt ett år äldre... Måste erkänna att det känns mindre och mindre speciellt för varje år som går. Men trevligt var det att ha lite kalas här hemma. Fina och bra grejer fick jag också!

Men nu till det viktiga för dagen - ingen bebis dök upp igår. Så nu kan vi pricka av lite fler grejer på min "checklista innan bebis".
  • Flytt   √
  • Kursen avslutad √ och förhoppningsvis godkänd (1 av 2 tentor godkända)
  • Min födelsedag √
Så, nu bebis! Det är fritt fram att dyka upp nu! Helst inom ett par dagar så att jag slipper gå här hemma och bli mer och mer uttråkad för varje dag som går. Allra helst idag men det kanske är för mycket begärt?



Kommentarer
Postat av: Elin

När du minns anar det så kmr han :D det blir sisådär på Lördag ;)

2010-10-11 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback