Dagarna går...

Ja, dagarna går framåt. Vi tar det lugnt och försöker lära känna Fridolf och vilken personlighet han har. Nätterna, upplever jag, går bättre och bättre. Dock får jag fortfarande inte så mycket sömn jag skulle vilja ha... Men jag måste nog börja inse att jag inte kommer få sova precis som jag vill förrän Fridolf är tonåring (??)...

Men just nu ligger han på mitt bröst och sover.
Det är mycket mysigt och helt underbart.


Bild tagen för ett par dagar sen...

I morgon är det dags att ta sig till Bvc för vägning och mätning. Födelsevikt var ju 3940 gram och 5 dagar efter förlossningen var han nere i 3915. Så bara 25 gram ner på de dagarna. Nu hoppas vi såklart att han har gått upp en hel del. Linus och jag har samlat på oss ett par frågor som vi ska ställa till sjuksköterskan så vi kan utvecklas som föräldrar och ta ännu bättre hand om lille Frille.

Men mer om det i morgon. Nu ska vi njuta av varandras sällskap istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback