En sak

En sak som jag har glömt att skriva om är de känningar som jag har haft kring förlossningen och bebis.
Som de flesta vet har jag hela graviditeten igenom känt på mig att det gömde sig en liten pojke i magen, men jag yttrade även måndagen förra veckan (den 11/10) att jag trodde vi skulle vara föräldrar på riktigt innan veckans slut. Och en till sak jag hade på känn och nämnde för Linus var att jag trodde förlossningen skulle starta med vattenavgång.

Gissa vem som är stolt just nu? 3 rätt av 3 möjliga!

Pojke i magen - check
Föräldrar innan veckans slut - check
Vattenavgång - check.

Jag känner min kropp rätt så bra ändå!


Kommentarer
Postat av: Inga-Marie Nilsson

Grattis båda två till en underbart fin liten kille! Han är så fin, så fin och så mycket gott hår han har att snosa i. Det finns ju inget mjukare. Ha det så bra allihop och NJUT av denna första tid med ett nytt litet mirakel att skämma bort och glädjas åt.



Kramar från Pelle och Inga-Marie

2010-10-24 @ 19:48:49
Postat av: Mica

Haha:P Kul att allt stämde! Jag hade fel på allt utom könet på våran flicka...:P



Och med widget:en...jag vet inte hur man får bort den:P Jag har försökt massvis med gånger men ingenting händer!

2010-10-28 @ 19:04:09
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback