Presenter

1.  2. 3.

4. 5. 6.

7.


1. Första presenten som Frille fick - en prickig ko (från familjen Eriksson)
2. Babysitter av märke Carena (från farfar Håkan)
3. Babygym med Muminfigurer (från farmor Aina)
4. Nallebjörn (från bonusfarfar Alve)
5. Spargris (från Aurora, Tobias och Håkan)
6. Mjukisbilar (från farmor Aina)
7. Diverse skallror (möss från Madelene, Sanna och Elin, den till höger från Aurora +2, den till vänster från bonusfarmor Kristina)

Sen har vi även fått lite andra grejer som jag inte tagit kort på, bland annat 2 par sockor med tillhörande mössa, stickade av bonusfarmor Kristina, bestick från Elin, pyjamaser från Fredrika, ullkläder från Alex och sedan är det nog en massa saker jag glömt (som vanligt).

Men tack alla som varit så snälla och gett Frille presenter!! Åtminstående jag känner mig mycket bortskämd med allt vi fått!!


Kommentarer
Postat av: farmor

Fina bilder Becka, leksaker å doningar. Det var helt otroligt underbart att vara hos er. Kommer snart tillbaka. Pussa guldklimpen

2010-10-31 @ 17:04:31
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Ja det är ju helt fantastiskt!



Jag har tänkt skriva en förlossningsberättelse iaf..Får se bara när jag får tid att knåpa ihop den...

2010-10-31 @ 19:08:30
URL: http://[email protected]
Postat av: jessica

både jag och min sambo har tre gissningar på listan - för att vi vill :)

2010-11-01 @ 11:28:07
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback