Trodde aldrig..

Att jag skulle säga något sånt här MEN jag börjar sakna min "platta" mage!

Magen i vecka 23 - inte i vägen, inte jobbig att bära på, alla kläder passade forfarande (kan knappt ha leggings längre), lite lagom stor mage helt enkelt!




Magen numer är stor, otymplig, gör mig nästintill orörlig, bebis rör sig obehagligt på insidan och det finns typ två olika plagg jag kan ha på underdelen av kroppen. Ett par träningsbyxor med generös midja och ett par (mjukis)mammabyxor. Känns lyxigt att gå i dem var och varannan dag!



Kommentarer
Postat av: Mica

Haha:P jag vet PRECIS vad du menar. Min garderob har liksom begränsats till...mjukisbyxor och fula jävla tshirts som man ALDRIG skulle röra om man inte var såhär tjock. Nej, kom ut bebis, kom tillbaks mage!

2010-10-03 @ 14:59:31
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback