Minnen från en svunnen tid

Haha, ja kanske lite överambitiös titel men jag ville nu skriva lite om min gymnasietid!

Min gymnasieklass bestod utav 8 tjejer. 7 av oss (+en lärare) åkte sista året på en arkitekturresa till Spanien. Igår när jag rensade en låda med mina gamla grejer så hittade jag en skiva med orden "Spanien 06" på och blev genast nyfiken. Man glömmer så lätt bort vilka skivor man har. Men i alla fall så började jag titta igenom bilderna och mådde till en början lite dåligt... Jag var ju så smal där - vill ju vara det nu också. Sen kom det fler och fler roliga bilder och då sipprade minnen från gymnasiet tillbaka i huvudet på mig. Vi hade så roligt tillsammans! Vi var ett bra gäng tjejer! Det tråkiga är att jag har inte så mycket kontakt med nån av dem... Det skulle jag vilja ha.


Jag har aldrig varit en smal tjej, men när jag tittar på dessa bilder önskar jag att jag fortfarande såg ut så här och vägde ungefär som då. Som sagt aldrig ordentligt smal, för här vägde jag nog mellan 75 och 80, men betydligt mycket smalare än vad jag är idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback