Mobilfunderingar

Ja, nu i veckan som kommer går mitt abonnemang hos 3 ut och jag är då fri att gå till vilken operatör som helst. Tror att det kommer bli telia men jag har problem... Ett så kallat "I-landsproblem". Jag vet inte vilken mobil jag vill ha... Jag har haft tankar på en HTC Desire HD. Men den är en "gammal" model. Idag började jag titta på Nokia N8 men Nokia har ett annat operativsystem (alltså inte Android eller Apple) och därför finns inte samma utbud på appar som hos de andra. Sen har jag läst lite i recentioner och några har skrivit om att telefonen kan kännas lite "krånglig" i menyerna och liknande. Men ska nog ta mig en tur till Telia i veckan och "klämma och känna".

NOKIA N8


HTC Desire HD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback