Utan bebis

Ikväll ska jag vara utan bebis... Fast det kanske inte blir så annorlunda ändå. Då våra kvällar hemma oftast är ganska "bebisfria" också. Fridolf somnar ju nästan alltid nån gång mellan 6 och 7 och då har ju Linus och jag resten av kvällarna för oss själva. Ibland blir det en och annan tur till sovrummet för att vända bebis (från mage till rygg) och sätta i nappen men annars kan det nästan kännas som om vi inte har barn.

Om ni undrar varför vi måste vända honom från mage till rygg så är det för att han verkar inte förstå att man kan sova på mage också! Så fort han ligger på mage verkar han tänka "Åhh, jag ligger på mage - då betyder det att jag är vaken". Han KAN inte sova på mage!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för att åka iväg och vara utan bebis... Vad jag ska göra? Jo jag ska ha lite filmkväll med 3 kompisar!!

Charmstollet och hans mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback