Handlat och ätit

Förutom att pilla med designen till bloggen så har vi hunnit med en tur till Marieberg. Det enda jag skulle göra var att åka till Skopunkten för att byta ett par skor. För ca 2 månader sen köpte jag tre par skor där men ett av paren var skitkassa, gick sönder redan första gången jag använde dem. Så (redan??) idag så åkte jag tillbaka för att byta dem mot några andra. Och som jag hade förutsatt så var ju såklart de skorna slutsålda och jag fick välja andra skor för 99 kr.
Valde då att gå till barnavdelningen så att Frille kunde få ett par skor.
Efter det gick vi till Willys, handlade lite lunch till Frille och lite tvättservetter (om nu det intresserar någon o veta:-p). Därefter gick vi till IKEA. Nästan bara "fönstershopping". Det blev tre skärbrädor, men annars bara lunch, inne på IKEA.
Nu är vi hemma, Frille sover eftermiddagsluren och jag kommer snart lägga mig i soffan för att slötitta på tv.

Kommentarer
Postat av: Rags

Snygga skor!

2011-08-13 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback