6 timmar!

Idag har jag för första gången varit utan Fridolf i mer än den tid som går mellan amningar (2-3 timmar). Han fick idag spendera dryga 6 timmar utan mig men i tryckt sällskap av pappa Linus och farmor Aina!

Och jag då?
Jo jag åkte hem till Erica, fick helkroppsmassage, gick en långpromenad på 7 kilometer med henne + hennes snötokiga (underbara) hund Selma! Träffade på 5 tokiga boxrar (inklusive Selma) och bjöds på fika hemma hos Ericas föräldrar! Gott! Därefter fick jag skjuts hem, och det var min halvdag utan Frille!
SUPER!

Det var först efter 5 timmar som jag började förvänta mig ett lite panikartat samtal från Linus där han skulle skrika "FRIDOLF MÅSTE HA MAT NUUUUUU! KOM HEM NU!" Detta hände tack och lov inte utan allt hade gått jättebra här hemma!

Planerar redan för nästa dag! Hoppas på att få hjälp att färga håret nästa månad och vill bespara Fridolf från de mesta av ångorna som uppstår i alla fall!


Jag och min älskade "lilla" plutt! (Bild tagen 11:e februari)

Kommentarer
Postat av: Karolin

Tryckt??? Du menar väl tryggt!

2011-02-14 @ 09:23:51
Postat av: Karolin

Klarade sig Fridolf utan mat?

2011-02-14 @ 09:25:05
Postat av: Farmor

Klart du ska färga håret. Farmor kommer som ett skott vet du. Det var en så mysig dag att få vara med Fridolf och få förtroendet. Visserligen var ju pappa Linus med och styrde upp men ändå. Mer sånt!

2011-02-14 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback