Bakslag

Jag har hela tiden (sedan Frills föddes) känt att vi (jag) fått sova relativt bra. Frills har 9 av 10 nätter sovit bra, ammat några gånger men somnat om direkt! Och detta har varit mycket skönt. Jag har känt mig utvilad när jag vaknat för att gå upp på morgonen... Och det ser fortfarande likadant ut! Han sover precis som vanligt (med vissa undantag) men min kropp börjar nu säga ifrån. Jag har nu i två dagar varit typ dödstrött under dagen trots att jag sovit som vanligt!
Dagarna har känts SÅ LÅNGA, speciellt när jag bara varit hemma under dagen, och jag har inte orkat göra så mycket här hemma. Knappt plocka undan efter att jag ätit frukost. Idag har det varit bättre då jag spenderat 3 timmar på Varberga Familjecentral.

Det känns inge roligt att vara en sådan mamma. Men samtidigt intalar jag mig själv att alla har sina perioder... Bra eller dåliga och just nu kanske jag är inne i en dålig period. Men förhoppningsvis är jag snart ute ur den igen.

Ville bara skriva av mig och dela med mig av min "dåliga period".


Slänger in en bild bara för att!!!

Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 40

Okej va gott hehe :) Men min familj kommer åka 20-30 mil för att hälsa på hos oss så jag tror inte de tänker ta med någon fika direkt, hehe :) Och jag har ju 9 syskon (+ några av dem har resp. och barn) + mamma och hennes sambo, så det blir en hel del folk bara ifrån min släkt. :)

2011-02-24 @ 10:08:01
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Farmor

Du har ingen dålig period Rebecka. Kanske stora krav på dig själv. Den kalla, snöiga långa vintern har satt sina spår hos de flesta av oss. När våren kommit och du kan gå ut lite lämpligare med Frille och kanske uyflykta med honom så blir det lättare. Vi har väl alla lite i oss att _jag måste alltid fixa, dona å ha mig". Det ska vi sluta med. Umgås m man och barn och passa på att vila när Frille gör det. Kram på dig

2011-02-25 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback