Nu tar vi upp detta igen... /BILD 21

Vet inte om nåt lagt märke till det men det här med "dagens bild" eller vad man ska kalla det blev ju avbrutet. Kom till bild 20 tror jag och måste ju slutföra detta enda fram till bild 30.
Så nu är det dags att ta tag i det igen...

Idag blir det bild 21: en bild på en person som alltid ställer upp för mig!
Klicka på bilden för att se hela listan

Detta är mina föräldrar, Kristina och Anton (+ deras barnbarn Sture), och de ställer alltid upp för mig!
Tack!!

Kommentarer
Postat av: lajna

Vilken härlig blogg du har och vilken resa du genomgår! Hejja, hejja =) Sedan måste jag bara kommentera att din pappa är väldigt lik hur min pappa såg ut, de kunde ha vart bröder, nästan tvillingar! Med skägget, kroppsformen o allt! Så det var trevligt att få bli påmind om min pappa en stund, som ju annars tyvärr gick bort för några år sedan.. :( Från det ena tillbaka till det andra; keep up the good work! :)

2012-05-02 @ 19:52:19
URL: http://www.wakeup.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback