Nerver

I morgon åker jag till Stockholm... Utan Linus... Utan Frille.. Helt själv!

Kan ni ha viss förståelse för att jag är lite nervig för det?? Eller, ja, jag är ju inte nervös över hur Linus ska klara det, han är ju ändå världens bästa pappa till Fridolf! Och skiter sig "våra" (mina och Fridolfs) rutiner så är inte det hela världen...
Fast jag är ändå lite nervig. Hur ska JAG klara det? Hur många timmar kommer jag tänka på Fridolf? Är Fridolf det enda jag kommer prata om? Kommer jag kunna sova hela natten utan att vara orolig över att Frille kanske låter? Kommer jag få den låååånga sovmorgon som jag så länge längtat efter (antagligen inte, då jag nästan aldrig sover längre än 9)??

Nej, jag ska nog säga till Ica (som jag ska träffa) att pratar jag om Fridolf så får hon säga till mig att hålla käft!

Nej - det finns INGET jag behöver oroa mig för! Jag måste bara slappna av och njuta av min "minisemster" i Stockholm!

Världens bästa pappa med världens bästa Fridolf!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Än så länge klarar vi oss bra. Vet inte hur det går för mamma...

2011-07-30 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback