Viktsnack

Ja, nu publiceras ett inlägg i den "nya" kategorin. Började ju med Lchf för cirka 2 månader sen, fast egentligen kanske det inte varit lchf för det har varit en hel del fuskande under denna period så har jag bara gått ner 2,5 kilo.. Och jag var rätt så less på mig själv och min självdisiplin.

Jag har senaste veckan skärpt till mig och idag när jag vägde mig så hade ytterligare 2 kilo försvunnit!!!
Känns bra! Då orkar jag fortsätta kämpa ett tag till!

Måste även ta mått på hela kroppen. Både mamma och min syster Karolin sa att jag såg smalare ut om magen så det måste mätas. Mätte på typ 8-10 ställen när jag började för att ha lite startmått - men har inte mätt mig sen dess.

Jaja, idag är det badning som står på schemat!

En (nästan) två år gammal bild på mig!!

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Ja men absolut kan jag träffas! På torsdag runt 11 ska jag ha playdate hemma hos mig, vet inte hur många som kommer men du är välkommen! Skulle vara kul att träffa dig ensam också (så man hinner prata lite mer med varandra) kanske redan på måndag?

2011-07-20 @ 22:17:53
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Och förresten, ang vikten. När jag såg dig sist (13 juni) tyckte jag att du såg jättefin och fräsch ut - kan man skriva så till en människa man knappt träffat förresten? hihi

2011-07-20 @ 22:19:21
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback