Så mycket nu

Idag har jag många grejer jag vill visa här på bloggen. Allt från att jag får hjälp med att sy av plutt till ganska personliga grejer.
Men idag börjar vi med lite personliga grejer (jag lyckades nämligen radera ALLA bilder på mobilen, medan jag höll på och skriva detta inlägg. Några av bilderna skulle jag använda och visa er:-P. Får bli en annan gång).

Det personliga rör i alla fall amning, Lchf och vikt!

Angående amning: ett beslut är taget - ingen mer amning. Det verkar inte riktigt som om Fridolf är intresserad längre. Sedan nån vecka har han varit väldigt okoncentrerad vid amningsstunden och nu tror jag inte det finns så mycket (om nåt alls) mjölk kvar. Idag fick det bli välling som komplement till det lilla han fick i sig från mig.

Angående Lchf och vikt: Ja, vikten. Hmm. Den är ju en aning för mycket. Så iochmed att amningen nu är slut - så kör vi stenhårt på LCHF för att minska vikten. Förra gången jag provade på Lchf gick jag ner nästan 13 kilo (på 8 månader). Dessvärre är de tillbaka (tog nästan 2 år). Denna gång ska forhoppningsvis betydligt mycket mer bort. Jag tänker inte avslöja hur mycket men jag har förut berättat att min målvikt är 74 kilo och det håller jag fast vid!

Så jag startar en ny kategori på bloggen...  Hmm. Den får nog heta... hmm... Vikt å sånt. Där kommer jag vecka för vecka skriva viktnedgång, kanske lite kroppsmått, använda lite som matdagbok och möjligtvis visa lite bilder. Kanske mest för min skull men jag hoppas ni inte dör av tristess när ni läser det.


Från namngivningen i Lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback