Sovmorgon

Denna helg har Linus och jag delat upp dagarna mellan oss. Eller i alla fall mornarna. Pga att Frille går och lägger sig så tidigt så vaknar han ju också rätt så tidigt (oftast runt 6) och det är inte alltid man själv är så pigg så tidigt. Men denna helg har vi båda (Linus och jag:-P) fått varsin sovmorgon... Igår gick Linus upp vid 6 och gav Frille frukost och idag var det min tur. Och nu sitter jag här i soffan själv. Linus sover fortfarande och Frille har somnat för sin första tupplur under dagen.... Lite mysigt att ha hela familjen hemma men ändå kunna sitta i ett helt tyst vardagsrum. Ja tyst förutom mitt tangentklickande:-P.

För övrigt så har inga tänder dykt upp på Frille än. Och hans humör är fortfarande inte som vanligt.... Men vet aldrig när han blir supergnällig och känslig nästa gång. Jag hoppas att ett par tänder eller i alla fall att humöret snart blir det vanliga för det är rätt så påfrestande att ha en gnällbebis hela dagarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback