Tre nätter i rad!

Ja, tre nätter i rad har Fridolf sovit hela natten!!! Det betyder från ca 19.30 till ca 04.30. Då vid 04.30 har nån av oss gått upp, satt in nappen i Frilles mun och sedan gått och lagt sig igen och Frills har då sovit vidare till ungefär 05.45. Fast inte idag.. Idag var ett undantag. Linus var inne hos Fridolf vid (som vanligt) 04.30 men Frille vaknade inte (som vanligt) vid 05.45 utan han sov vidare till 06.30!!!
Tråkigt då att jag vaknade 05.50 och inte kunde sova vidare:-P. 45 minuter kan annars göra mycket för humöret och tröttheten!!
Jag provade förresten att sova med öronproppar inatt (pga en lätt sjuk sambo, som då snarkar mer än vanligt). HUR SKÖNT SOM HELST! Jag hörde inte ETT LJUD! Inte förräns Linus (troligen) snarkade jättehögt. Men då hördes det ändå bara som en lätt snarkning i mina öron. Då kanske ni undrar hur jag kunde "veta" att det var en jättesnarkning. Jo men det hör man på andningens djup!

Jaja, skulle väl bara säga att jag hoppas Fridolf fortsätter denna trend! Sova hela natten-trenden!



Kommentarer
Postat av: Elin

så himla söt :)

2011-05-15 @ 11:55:35
Postat av: farmor

Goaste killen. han är så duktig. Otroligt att du kan koppla av och sova med örproppar, grattis.

2011-05-15 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback