Allt möjligt

Den uteblivna bloggningen de senaste dagarna har berott på besök, kalas, stress, bakning och förberedning inför kalas.
Men nu så, nu är kalaset förbi och jag kan nu släppa, åtminstående, det. Nu är det bara skola, jobb och förkylning som är lite av stressfaktorer.
Jag ska inom ett par minuter försöka sammanfatta den senaste månaden med Frille och det blir nog den sista "månadssammanfattningen". Det blir sedan mer sällan. Kanske med 3-månaders mellanrum till en början. Vi får se...

Jo, och så sjukdom ja. Linus var sjuk förra helgen, jag blev sjuk denna helg (tror det beror på att jag börjat jobba med (snoriga) barn) och Frille kanske också har blivit sjuk idag.

I veckan kommer jag jobba ungefär samma som förra veckan, ha ett seminarium i skolan och sen vet jag inte så mycket mer. Jo, det blir ju såklart en del plugg då jag har en recension att skriva till om två veckor tror jag...?

Jag lägger nog ut ännu ett inlägg (förutom detta och månadssammanfattningen) med en del bilder från kalaset igår. Kan nog visa bilder på presenter om ett par dagar om ni vill!!??

En ettåring!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Tjusarlock av rang!!!

2011-10-17 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback