Duktigt!

Matchen igår gick inte som vi ville. Förlorade med 3-1 dessvärre, men det är bara att ladda om till nästa match om två veckor.

Idag har jag förövrigt varit rätt så duktig. Trots en febersjuk Frille.
Jag har läst 70 sidor kurslitteratur!!
Jag har tagit en 4,5 km promenad, trots brist på motivation.

Kände att jag var "tvungen" till en promenad då det inte finns så bra möjligheter för det senare i veckan.
Kanske hinner med en promenad på fredag men annars är det ganska fullt planerat...
Hoppas i och för sig att jag hinner med en lite kortare promenad i morgon. Kanske blir en 30 minuters eller så. Vi får se.
Dock så blir det pizza till middag...

På onsdag är det vägdag igen och det ska bli intressant. Funderar även på att ta nya kroppsmått, men det får kanske vänta tills jag nått -20. Kanske, kanske inte.


Min promenad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback