Först en runda, sedan färdigt

Ja, idag har jag gått en runda. Jag tröttnade på att sitta och skriva vid datorn, så helt plötsligt hade jag bestämt mig för att gå en promenad.
Det blev 5.65 kilometer på 41 minuter (gick alltså ganska snabbt)... Brände därmed ca 488 kcal! Ska även träna innebandy ikväll så det blir lite mer träning idag!

Lite längre runda än den jag gick sist, men mysko med denna karta är att gångvägen ligger fel. På kartan ser det ut som om jag gick på åkrar hela vägen men det gjorde jag såklart inte. Jaja, det är ungefär så här jag gick! Skönt att bo nära landet kan jag säga!! Underbara promenader kan man ta!!!

Sen ska jag även visa vad som blev färdigt (och trasigt med detsamma) idag...

Blev ganska nöjd med resultatet men dessvärre satt inte tapeten så bra (kan ju nämna att det är första gången EVER som jag tapetserar nåt!!). Frille har redan dragit bort en lådfront...

Jaja, det var allt för denna gång! Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mica- mamma till Nora

Oh, jag har funderat över att klä in min bokhyllas hyllor i tapet... vad använde du för klister? Kan man ta vanligt träklister eller blir det bättre med tapetklister?:)

2011-11-01 @ 07:06:42
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: farmor

Ja nu är det ju så att Frilles farmors far var målare, och en duktig sån, så nog kan Frille det där med tapeter. Det ligger i generna!

2011-11-01 @ 17:12:32
Postat av: carolina

Gud vad skönt att vara ute och gå =)

2011-11-02 @ 13:09:35
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback