Fullt upp

Ja, så var det för mig igår. Det var hit och det var dit. Jobba, skola, handla, skjutsa Linus, byta stövlar, handla kött - sen hem för att äta.

Vi brukar försöka se till så att vi äter mat omkring 6 men igår fick vi inte middag förrän 19.30. Dock var vi inte utvultna ändå, vi åt ett extra mellanmål bara.

Idag är det inte lika mycket som behöver göras men jag kommer ändå vara hemifrån ganska länge. Börjar jobba 10.45 och slutar först 17.15. Men det blir ju pengar i slutändan så det är väl bra ändå!!

Vägde mig för övrigt idag... -0,6 så det blir totalt 16,1 kilo minus! Ännu närmare -20!


Ett lite spretigt inlägg men det är ungefär så jag är just nu. Uppe i varv och inte helt klar för jobbet.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback