Hej hopp!

Ja, jag skrev i andra bloggen att jag kanske skulle sammanfläta de olika bloggarna. Att jag tar hit (den önskade) viktreduceringen. Men jag tror inte det blir så mycket skrivet om det. Vi får se.

Jag tänkte i vilket fall som helst kopiera in den "mål och delmåls-lista" som jag skapat så att de som vill kan se...
Och som jag skrev där... Vänta lite. Jag ska nog kopiera det som står där, så kan ni läsa vad jag skrev i stunden innan listan skulle publiceras.


Så här skrev jag alltså för nån vecka sen. Jag känner än idag att vissa av målen är allt för avslöjande men samtidigt kommer hela sanningen fram tillslut ändå. Så här har ni då början av sanningen. Hela får ni veta när jag väger 74 eller mindre!!!

Jaja, här kommer hela listan i alla fall!!

Mål och delmål
Uppnått


Minus 10 kg 2011-09-07
Minus 20 kg
*Hemligt mål*
Minus 30 kg
Studentklänning
BMI under 30
Magmått under 100
1 meter mindre
Målvikt 74 kilo!!!

Jag ville ladda upp samma bild som på andra bloggen men det vill inte funka nu, så jag gör det i morgon (tror jag).

Och förövrigt så låg jag vid senaste vägningen (onsdag 12/10) - 13,9 kilo! Jag satsar på att uppnå -20 innan/till jul! Och dit är det nästan 10 veckor, så 0,5 kilo i veckan borde ju gå. Men först kanske jag ska satsa på att ta död på min förkylning så att jag kan träna igen...

Kommentarer
Postat av: Jossie

Du är så jäkla duktig! Heja dig! Måste fråga, använde du dig av en app (typ på iphone?) för att ta reda på hur mycket kalorier du fick i dig? Jag kan noll om sånt där men skulle gärna vilja lära mig!

2011-10-17 @ 23:26:56
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spännande! :) Ja okej, men hur vet du hur många kalorier du ska få i dig per dag? Så man får alltså räkna ut och väga efter det? Haha ursäkta alla mina frågor, men du är ju så duktig så får passa på att fråga nu :)

2011-10-18 @ 21:34:47
Postat av: Anonym

Hihi du är bäst :D Tack som faan för hjälpen! Ska bli kul att se din uppdatering imorgon ;)

2011-10-18 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback