Innebandy och besök

Denna helg har vi Farmor Aina på besök! Trevligt värre!
Linus och jag kan då, utan att behöva krångla till det med att hitta en barnvakt, åka i väg och träna med vårt innebandylag som har träning idag ock match i morgon!

Tyvärr tror jag att jag inte är med så mycket på träningen idag, men jag kommer tvinga mig själv att vara med i morgon på matchen. Eller tvinga och tvinga. Jag vill ju spela, men frågan är ifall jag orkar... Jaja, återstår att se.
Idag är det i alla fall träning som gäller vid 15.00. Innan dess tar vi det nog lugnt. Hänger här hemma, leker med Frille och så vidare.

Och jag skrev för en tid sen ett inlägg på min viktblogg om den första dagen utan att tänka på hur mycket kalorier jag stoppat i mig och att det var ganska svårt att inte tänka på det. Men nu har det ju gått ett par veckor och det känns rätt så bra ändå. Jag äter, tar så mycket som jag tror att jag blir mätt på, äter det och inget mer. Och jag fortsätter gå ner i vikt, så det blir ju i alla fall lite rätt...

Nej, nu måste jag väcka Frille som sovit förmiddagslur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback