Om nu någon läser..

Tänkte uppdatera lite om hur läget är i fall nån nu läser...
 
Vi är fortfarande lediga men jag börjar ladda inför skolan med att kolla böcker, titta schema, kolla kursplan och andra bra grejer att hitta innan skolan drar igång.
På dagarna kämpar både jag och Fridolf oss igenom hans trots - som drar igång när man minst anar det!
Idag är nog faktsikt värsta dagen hittills... Frukost gick bra, buss in till stan gick bra, lite sysslor på stan gick bra - men sen, sen brakade det loss!!! Inte sitta vagn, inte åka buss, ville ha physalis o äta (vi hade ätit såna tidigare men de var slut), ville inte åka hiss - och en massa annat skrik för ingenting...

För ett par dagar sen hade jag nästan kunnat börja gråta av tanken på att Fridolf ska börja förskolan igen (då jag älskat att vara hemma med honom hela sommaren), men idag, då är känslan mer - KAN INTE SKOLAN BÖRJA SNART!?
Haha, att saker och ting kan förändras så snabbt!
 
Men, men. Ska försöka njuta av de sista lediga dagarna, för snart är det full fokus på sita terminen i skolan som gäller!!
 
Fridolf på släktträff i Kil.

Kommentarer
Postat av: aina, farmor

Finaste gossen!!!

2012-08-25 @ 11:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback