Dagen D!

Jag publicerade en bild i min viktblogg som jag skrev i tidigare... En bild på mig själv när jag "hade på" mig min studentklänning. Den gick ju inte att stänga så, egentligen hängde den ju bara på kroppen.


Idag när jag kom hem från skolan så tänkte jag att jag skulle ge klänningen en andra chans, för jag är trots allt bara 7-8 kilon från den vikt jag hade när jag tog studenten. Sagt och gjort, jag provade och krängde på mig den och efter lite om och men så STÄNGDE jag den!!!!!



Nog för att den fortfarande sitter lite för tajt för att jag skulle börja använda den MEN!!!! Jag har idag alltså uppnått ÄNNU ETT delmål!!!!




Kommentarer
Postat av: Frika

Gud vad duktig du är!!! :)

2012-01-27 @ 17:03:02
Postat av: råris

Shit alltså! Klänningen sitter fint nu Becka, du skulle visst kunna ha den... Puss!

2012-01-27 @ 19:15:34
Postat av: Elin

Ja du är så jävla duktig!! Ser du när du har lite tight vad liten du har blivit? mini becka, du är en helt ny person. Så nu är det snart dags att shoppa en bh ;) nu har du mindre tuttar så nu behöver du inte ha din sportis jämt ;)

2012-01-27 @ 21:22:39
Postat av: KnY

IIIIHH! Vad roligt!! :D SNYGGT JOBBAT!

2012-01-31 @ 06:53:48
URL: http://www.knyshalsa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback