Ensam hemma

Jag är ensam hemma med Frille denna vecka och vi får båda göra oss redo för skola nästa vecka. Jag för universitetet och Frille för förskolan... Så de sista dagarna här nu får vi passa på och mysa och leka och kramas och ja, jag vet inte allt möjligt!

Har förresten vägt mig idag igen (som vanligt på onsdagar) och det blev en helt ok vecka...

Viktminskning v.2 - 0,7 kilo
Totalt - 27,4 kilo
Kvar till målet - 20 kilo

Vikt idag - 94,0
BMI - 32,52

Nu alltså bara 2,6 kilo kvar till ännu ett delmål, -30 kilo! Och jag måste nog hålla mig från att mäta mig igen till jag gått förbi det delmålet. Då kanske jag uppnår 2 delmål samtidigt.

Jaja, det var allt för nu..

Kommentarer
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Tack och tack igen, hihi :).

Nej du har inte missat något valde att gå ut med det genom den nya desgignen tyckte det kunde vara lite kul :)

2012-01-12 @ 11:57:22
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Jäklar va bra, snart -30! Du är ju för grym alltså! ;)

2012-01-12 @ 23:07:10
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback