Första vägdagen 2012

Ja, första "invägning" för detta år!

Och jag är positivt överraskad för det hela slutade på -1,1 kilo! Dock kan jag inte riktigt glädjas så mycket idag då mensen är påväg och jag (som vanligt) inte är på mitt topphumör då...

Viktminskning v.1 - 1,1 kilo
Totalt - 26,7 kilo
Kvar till målet - 20,7

Vikt idag - 94,7
BMI - 32,76

Jag har under hela "viktresan" fört anteckningar på hur det gått från vecka till vecka. Där skriver jag upp hur mycket jag gått ner senaste veckan, aktuellt BMI, total viktnedgång, kvar till målet och hur mycket jag gått ner sedan jag bytte tillvägagångssätt. Sen för jag även "måttanteckningar" då och då (egentligen vid tiotalkilo-nedgång, men det blir fuskmätningar ibland:-P) och tar bilder på kroppen ifört endast trosor och bh. Det är skönt att ha det för att titta och jämföra, se exakt vad som hänt när...



Kom på nu att jag kanske ska börja föra anteckningar över hur mycket jag rör mig också...? Jag får se, vet inte om jag "orkar".

Kommentarer
Postat av: Rag

Shit vad duktig du är

2012-01-04 @ 21:41:41
Postat av: Rag

Du är verkligen jätteduktig!!!!!

2012-01-04 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback