Helgen som varit

Det var fullt hus och full fart från första stund har det känts som. Jag var ju som sagt iväg på innebandy-cup i lördag och det gick ju som jag förväntade... Sist i gruppen, men det var ändå väldigt kul! Länge sen jag spelade med bara tjejer!

I söndags så hade vi match med "hela" Bloody Sunday. Eller hela var det ju inte, utan vi var 8 spelare varav 7 utespelare. Så det var en tuff MEN sjukt kul match! Vi förlorade med 6-1 men vi spelade SÅÅ jäkla bra så det kändes näääästan som en vinst! Så jag är på väldigt gott humör trots förlust som sagt!

Och så här kan man se ut på ena knät efter helg fylld med innebandy!

Och lite tankar inför onsdagens vägning - jag har tränat och rört mig bra den senaste veckan MEN i matväg har inte helgen varit bra. En halv pizza, en (barn)portion hamburgare o pommes på Sibylla och Thaibuffé på fredagen... Så blir det plus eller knappt något minus blir jag inte särskillt förvånad. Men vi får se... Jag har i alla fall inte "fuskvägt" mig NÅGOT den senaste veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback